Toyo Observe GSi-6 on mõeldud kõige karmimatele talvetingimustele, millel on Microbit naastudeta tehnoloogia. Sobivad ideaalselt sõiduautodele, sportkupeedele ja mõnele sportlikule maasturile.
Uusimat tehnoloogiat kasutades on saavutatud eelkäijaga võrreldes olulisi jõudluse täiustusi. Tulemuseks on rehv, mis toimib paremini lumel ja jääl ning on märgatavalt paranenud külmal märjal teel.
Parem jõudlus mitte ainult lumel ja lörtsil, vaid ka jääl ja külmal märjal teel. Kuidas Toyo Tire seda kõike saavutas? Veojõud arenenud tehnoloogialt.
Suunatud turvise disain koos astmeliste turviseplokkidega maksimeerib haarduvust ja juhitavust, parandades samal ajal sõidumugavust, vähendades teemüra.
Micobiti tehnoloogia
Pidev keskriba lisab stabiilsust maanteel sõitmisel või reavahetusel.
Ainulaadne sakiline disain kaevub sügavasse lund ja lörtsi, et tagada parem haardumine külma ilmaga.
Samal ajal kui ploki ümber olevad servad lisavad haarduvust sügaval lumel ja lörtsiga kaetud teedel.
Suured välimised plokid välisõlal lisavad rehvile stabiilsust ja haardejõudu sügavas lumes.
Servad lisavad kurvides külgsuunalist veojõudu.
Turvise soonte servad suurendavad haardumist sügavas lumes või lörtsis.
4 ringikujulist soont eemaldavad tõhusalt niiskuse rehvi alt, et tagada parem haardumine.
Kitsenevad tühjendussooned viivad vee või lörtsi kiiresti rehvi keskosast eemale, et vähendada vesiliugu või lörtsistele roopalistele teedele kinnijäämise ohtu.
KÕRGE TIHEDUSEGA 3D-Lamell
Toyo Multi Wave 3D lamellid annavad rohkem servaefekti, tagades samas, et klotsid jäävad pidurdamisel, kurvides või kiirendamisel tugevamaks. See parandab jõudlust ja vähendab ebaregulaarse kulumise ohtu.
Unikaalne 360-kraadine spiraalserv on loodud veojõu parandamiseks kiirendamisel, kurvides või pidurdamisel.
Terava nurga all olev esiserv lisab servade haardumist lumel ja jääl ning aitab viia lörtsi rehvi keskkohast eemale.
Sakiline välk-stiilis lamell õlaplokkides lisab kurvides külgveojõudu.