Bridgestone Blizzak Spike 3 UUS
Ühendades Bridgestone’i täiustatud tehnoloogia ja kogemused, pakub esmaklassiline naastudega Blizzak Spike 3 oma klassi parimat pidurdusvõimet jääl, täpset juhitavust lumel ja paremat juhitavust talvistes oludes.
- Oma klassi parim pidurdusvõime ja haarduvus jääl
- Parem kontroll ja täpne juhitavus lumel
- Suurepärane läbisõit
Õigusalane teatis
1 Lühim pidurdusteekond jääl ja parim haardumine jääl võrreldes kõrgekvaliteediliste naastrehvidega. TÜV SÜD-i poolt Bridgestone’i tellimusel 2022. aasta märtsis läbiviidud katsetused lume- ja jääkatseteks mõeldud rajatistes Bridgestone SPG (Rootsi) ja ARCTIC FALLS (Rootsi) VW Golf VII-ga, rehvimõõduga 205/55 R16. Blizzak Spike 3 tulemused võrrelduna sama valdkonna peamiste konkurentide tulemustega: CONTINENTAL IceContact 3, MICHELIN X-Ice North 4, NOKIAN Hakkapeliitta 10, GOODYEAR UltraGrip Arctic 2. Raport nr [713252341]. PIDURDAMINE JÄÄL, hinnang: BRIDGESTONE Blizzak Spike 3 (100%), NOKIAN Hakkapeliitta 10 (89,7%), MICHELIN X-Ice North 4 (89,1%), GOODYEAR UltraGrip Arctic 2 (78,4%), CONTINENTAL IceContact 3 (71,7%). KIIRENDAMINE JÄÄL, hinnang: BRIDGESTONE Blizzak Spike 3 (100%), MICHELIN X-Ice North 4 (100%), NOKIAN Hakkapeliitta 10 (76,7%), GOODYEAR UltraGrip Arctic 2 (71,6%), CONTINENTAL IceContact 3 (67,9%).
2 +4% parem juhitavus lumel võrreldes eelkäijaga. Põhineb Bridgestone vs Noranza 001 sisetestidel. Rehvimõõt 205/55 R16.
3 +16% paranemine võrreldes eelkäijaga. Põhineb Bridgestone vs Noranza 001 sisetestidel. Rehvimõõt 205/55 R16.
4 35% rohkem naaste kui Noranza 001-l. Rehvimõõt 205/55 R16.
Tehnilised omadused ja eelised
Uus mustrikujundus 35% rohkem naaste
Naastrehvid tagavad ohutuse ekstreemsetes talvetingimustes. Bridgestone Blizzak Spike 3 rehvil on 35% rohkem naaste kui tema eelkäijal, mistõttu on see ideaalne valik juhtidele, kes soovivad täielikku kontrolli rasketes ja ettearvamatutes talvetingimustes.
Pidev V-kujuline plokk keskel
Bridgestone Blizzak Spike 3 rehvi keskel asuv V-kujuline mustriosa maksimeerib lamellide tihedust ning seeläbi haarduvust ja pidurdusomadusi lumel, mis tagab suurepärase juhitavuse talvistes tingimustes. Täiustatud kontroll ja juhitavus lumel on eelkäijaga võrreldes paranenud 4%. 2
2D- ja 3D-lamellide kombinatsioon
Blizzak Spike 3 rehv pakub usaldusväärset haardumist ja pidurdamist lumel ja jääl tänu 2D lamellidele keskel ja 3D lamellidele õlakupiirkonnas.
SIKSAK-SOONTE NURGA ALL SERVAD
Blizzak Spike 3 rehvi siksak-soonte nurga all olevad servad parandavad haardumist soontes oleva lume ja teel oleva lume vahel.
Laiemad risti paiknevad sooned
Bridgestone’i Blizzak Spike 3 rehvi laiemad risti paiknevad sooned tagavad jää, lume või lörtsiga kaetud teedel parema vee ärajuhtimise ja haarduvuse lumel, mis tagab sujuvama sõidukogemuse.
Uus volframkarbiidist naastu konstruktsioon
Uus naastudisain koos täiustatud mustriga, milles on 35% rohkem naaste, parandab jõudlust jääl.
ALUMIINIUMIST NAASTU KORPUS
Kuna rehvi kaalu vähendamiseks on kasutatud alumiiniumist naastu korpust, on Bridgestone Blizzak Spike 3 rehvi tee kulutamine minimaalne
UUS ÜMARA KAELAOSAGA NAASTU KORPUS,
Bridgestone Blizzak 3 rehvi uus ümara kaelaga naastukorpuse kuju vähendab jääpulbri teket, nii et saate jääl kogeda optimaalset haardumist.
Uus polümeer turvisesegus,
Rehvi kummisegus olev uus polümeer võimaldab ränidioksiidi paremini hajutada, tänu millele on Blizzak Spike 3 rehvi jõudlus jääl ja märjal pinnal veelgi parem.
OPTIMEERITUD JÄIKUS
Bridgestone Blizzak Spike 3 rehvi optimeeritud jäikus kummisegu ja turvisemustri vahel pikendab kasutusiga ja tagab suurepärase jõudluse kauemaks.