RehvidTartus24

Bridgestone Blizzak Spike 3 UUS

Bridgestone Blizzak Spike 3 UUS

TOURING CAR / SUV / 4X4 REHV

Ühendades Bridgestone’i täiustatud tehnoloogia ja kogemused, pakub esmaklassiline naastudega Blizzak Spike 3 oma klassi parimat pidurdusvõimet jääl, täpset juhitavust lumel ja paremat juhitavust talvistes oludes.

  • Oma klassi parim pidurdusvõime ja haarduvus jääl
  • Parem kontroll ja täpne juhitavus lumel
  • Suurepärane läbisõit​

Õigusalane teatis

1  Lühim pidurdusteekond jääl ja parim haardumine jääl võrreldes kõrgekvaliteediliste naastrehvidega. TÜV SÜD-i poolt Bridgestone’i tellimusel 2022. aasta märtsis läbiviidud katsetused lume- ja jääkatseteks mõeldud rajatistes Bridgestone SPG (Rootsi) ja ARCTIC FALLS (Rootsi) VW Golf VII-ga, rehvimõõduga 205/55 R16. Blizzak Spike 3 tulemused võrrelduna sama valdkonna peamiste konkurentide tulemustega: CONTINENTAL IceContact 3, MICHELIN X-Ice North 4, NOKIAN Hakkapeliitta 10, GOODYEAR UltraGrip Arctic 2. Raport nr [713252341]. PIDURDAMINE JÄÄL, hinnang: BRIDGESTONE Blizzak Spike 3 (100%), NOKIAN Hakkapeliitta 10 (89,7%), MICHELIN X-Ice North 4 (89,1%), GOODYEAR UltraGrip Arctic 2 (78,4%), CONTINENTAL IceContact 3 (71,7%). KIIRENDAMINE JÄÄL, hinnang: BRIDGESTONE Blizzak Spike 3 (100%), MICHELIN X-Ice North 4 (100%), NOKIAN Hakkapeliitta 10 (76,7%), GOODYEAR UltraGrip Arctic 2 (71,6%), CONTINENTAL IceContact 3 (67,9%).

+4% parem juhitavus lumel võrreldes eelkäijaga. Põhineb Bridgestone vs Noranza 001 sisetestidel. Rehvimõõt 205/55 R16.

+16% paranemine võrreldes eelkäijaga. Põhineb Bridgestone vs Noranza 001 sisetestidel. Rehvimõõt 205/55 R16.

 35% rohkem naaste kui Noranza 001-l. Rehvimõõt 205/55 R16.

 

Blizzak Spike 3 lumise ja tuulise mägitee tipus

Tehnilised omadused ja eelised

Rehvi lähivõte rõhutab, et sellel on 35% rohkem naaste

Uus mustrikujundus 35% rohkem naaste

paremaks jääl toimimiseks.

Naastrehvid tagavad ohutuse ekstreemsetes talvetingimustes. Bridgestone Blizzak Spike 3 rehvil on 35% rohkem naaste kui tema eelkäijal, mistõttu on see ideaalne valik juhtidele, kes soovivad täielikku kontrolli rasketes ja ettearvamatutes talvetingimustes.

Rehvi lähivaade, mis toob esile selle V-kujulise ploki

Pidev V-kujuline plokk keskel

PARANDAB HAARDUMIS- JA PIDURDUSOMADUSI LUMEL

Bridgestone Blizzak Spike 3 rehvi keskel asuv V-kujuline mustriosa maksimeerib lamellide tihedust ning seeläbi haarduvust ja pidurdusomadusi lumel, mis tagab suurepärase juhitavuse talvistes tingimustes. Täiustatud kontroll ja juhitavus lumel on eelkäijaga võrreldes paranenud 4%. 2

Rehvi lähivaade, mis toob esile selle 2D- ja 3D-pilud

2D- ja 3D-lamellide kombinatsioon

optimaalse haarduvuse ja pidurdusvõime tagamiseks.

Blizzak Spike 3 rehv pakub usaldusväärset haardumist ja pidurdamist lumel ja jääl tänu 2D lamellidele keskel ja 3D lamellidele õlakupiirkonnas.

Rehvi lähivaade, mis toob esile siksakilise soone

SIKSAK-SOONTE NURGA ALL SERVAD

parandavad haardumist lumistel teedel.

Blizzak Spike 3 rehvi siksak-soonte nurga all olevad servad parandavad haardumist soontes oleva lume ja teel oleva lume vahel.

Rehvi lähivaade, mis toob esile laiad risti paiknevad sooned

Laiemad risti paiknevad sooned

PARANDAVAD VEE ÄRAJUHTIMIST JA HAARDUVUST LUMEL.

Bridgestone’i Blizzak Spike 3 rehvi laiemad risti paiknevad sooned tagavad jää, lume või lörtsiga kaetud teedel parema vee ärajuhtimise ja haarduvuse lumel, mis tagab sujuvama sõidukogemuse.

Rehvi lähivaade, mis toob esile uue naastunaela konstruktsiooni

Uus volframkarbiidist naastu konstruktsioon

lokaalse kontaktsurve maksimeerimiseks

Uus naastudisain koos täiustatud mustriga, milles on 35% rohkem naaste, parandab jõudlust jääl.

Bridgestone’i Blizzak 3 rehvi lähivaade

ALUMIINIUMIST NAASTU KORPUS

VÄHENDAMAKS TEE KULUMIST

Kuna rehvi kaalu vähendamiseks on kasutatud alumiiniumist naastu korpust, on Bridgestone Blizzak Spike 3 rehvi tee kulutamine minimaalne

Bridgestone’i Blizzak 3 rehvi lähivaade

UUS ÜMARA KAELAOSAGA NAASTU KORPUS,

TAGAB PAREMA HAARDUVUSE JÄÄL.

Bridgestone Blizzak 3 rehvi uus ümara kaelaga naastukorpuse kuju vähendab jääpulbri teket, nii et saate jääl kogeda optimaalset haardumist.

Rehvi lähivaade, mis toob esile turvisesegu

Uus polümeer turvisesegus,

PARANDAB JÕUDLUST JÄÄL JA MÄRJAL TEEL

Rehvi kummisegus olev uus polümeer võimaldab ränidioksiidi paremini hajutada, tänu millele on Blizzak Spike 3 rehvi jõudlus jääl ja märjal pinnal veelgi parem.

Rehvi lähivaade, mis rõhutab rehvi optimeeritud jäikust

OPTIMEERITUD JÄIKUS

KUMMISEGU JA TURVISEMUSTRI VAHEL PARANDAB HAARDUVUST

Bridgestone Blizzak Spike 3 rehvi optimeeritud jäikus kummisegu ja turvisemustri vahel pikendab kasutusiga ja tagab suurepärase jõudluse kauemaks.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga